Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Ιούλιος μήνας..

Αυτός ο μήνας σημαίνει τόσα πολλά για εμένα.. Συνέβησαν πολλά και πρόκειται να συμβούν ακόμα περισσότερα!! Σε λίγες μέρες κλείνουν 3 χρόνια.. Ήταν τόσο όμορφα χρόνια που είχαν τα πάντα.. Χαμογέλα, ταξίδια, βόλτες, μαθήματα, στεναχώριες, δυσκολίες..  Και είμαστε ακόμα εδώ, όχι όπως θα ήθελα αλλά τουλάχιστον κάτι είναι και αυτό.. 
Το σημαντικότερο όμως είναι τα γενέθλια μου.. Κλείνω τα 23 και νιώθω ότι περνάω σ'άλλη φάση.. Μεγαλώνω και νιώθω πιο ώριμη από πριν!! Ελπίζω τουλάχιστον να μαθαίνω από τα λάθη μου και να μην τα ξανακάνω!! 

Η δική μου ημερομηνία.. 19 Ιουλίου!!
Η δική μας.. 10 Ιουλίου!!


"If I could, then I would,
I'll go wherever you will go
Way up high or down low, I'll go wherever you will go"

Μην ξεχνάς να χαμογελάς.. 
Κλεονίκη

4 σχόλια:

  1. Είναι τόσο όμορφο να συνδέεις εποχές και μήνες με ευτυχισμένες αναμνήσεις!Και για μένα ο Ιούλιος σημαίνει πολλά γιατί ένα Ιούλης υπήρξε η αρχή για πολλά όμορφα πράγματα στη ζωή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρεσει ο τροπος που γραφεις.
    Ποσο ομορφο τραγουδι ανεβασες!
    Ευχομαι αυτος ο Ιουλιος να ειναι ενας ομορφος μηνας για σενα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου.. Μακάρι να είναι!!
      Σε φιλώ..

      Διαγραφή