Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Ας γίνει η αρχή..

Κάθε αρχή και δύσκολη λένε.. Και έχουν απόλυτο δίκιο!! Σας το λέω εγώ που εδώ και καιρό αρνούμαι να κάνω αυτό το νέο ξεκίνημα.. Μένω σε καταστάσεις που δε ξέρω αν μου κάνουν καλό ή κακό.. Γιατί όλο αυτό;; Γιατί δεν είμαι έτοιμη να προχωρήσω..
Παρόλ'αυτά, κάνω μια μικρή νέα αρχή ξεκινώντας αυτό το blog.. 
Σας αφήνω με ένα αγαπημένο τραγούδι.. 


"And when the night falls in around me 
I dont think ill make it through 
I'll use your light to guide the way 
Cause all I think about is you"

Μην ξεχνάς να χαμογελάς.. 
Κλεονίκη

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Κλεονίκη μου! Σημασία έχει η αρχή (αργά ή γρήγορα) αλλά και το τέλος πολλές φορές να γίνεται!
    Θα τα λέμε και από 'δω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.. Χαίρομαι που πέρασες μια βολτούλα!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή